Ikar-Cisa eaws UIAGM Česká asociace horských vůdců

Kalendář akcí, info, fotogalerie - Fotogalerie

Novinky Kalendář akcí Naplánované akce Fotogalerie Ohlednutí za sezónou Fotografická a literární soutěž Alpy4000

01. 09. 2013 - 02. 09. 2013

MATTERHORN, DAVID 2013 - 4X MATTERHORN + 2X MONT BLANC ZA 6 DNÍ :-)))

Výstup na Matterhorn má své kouzlo :-) Láká mnoho z vás a Davidovi se splnil jeho sen ...

S Davidem jsem byl domluvený již od jara. S termínem to vyšlo jen taktak :-))) Měl jsem toho nyní moc ... Domluvili jsme se, že se potkáme v neděli na chatě a v pondělí se do toho pustíme ...

Já to měl ještě trochu komplikované, protože jsem pak po tomto výstupu musel přeběhnout do Itálie a vystoupit na chatu Carrel, která je na Lvím hřebenu na Matterhornu ve výšce 3 835 m ... Samotný výstup s Davidem ale stál za to :-)))

Celý tento týden je tedy pro mne celkem drsný: šel jsem celkem 4x na Matterhorn ve čtyřech dnech (z toho jednou jsem ještě musel přeběhnout do Itálie, kvůli kompletními traverzu Matterhornu) a pak hned na to 2x na Mont Blanc za dva dny ...

Potkáváme se v poklidu na chatě a užíváme si pohodový večer. Ráno vyrážíme v klídku a snažíme se jít vlastním tempem. Dokonce dovoluji i několik pauziček na pití :-)) Na vrchol dorážíme v 8.47. Parádní den, skvělé výhledy a tak si dojdeme ještě k italskému kříži. Směrem dolu nám to také celkem jde a tak předbíháme skoro všechny, které dojdeme :-) David je rychlík :-)))
Na pevnou zem dosedneme ve 12.45 a tak má David moře času na lanovku. Byl to úžasný výstup za naprosto ideálních podmínek a s dalším naprosto ideálním spolulezcem :-)

Mne ale den ještě nekončí. Musím se dostat do Itálie a vystoupit na chatu Carrel, která je na Lvím hřebenu na Matterhornu ve výšce 3 835 m. Zrovna, když se chataře na Hornli ptám, jestli je rozumné podtraverzovávat východní stěnu pod místními séraky, tak se dva uvolňují a padají přes plánovanou cestu :-))) Jdu tedy okolo přes lanovky. Znamená to cca 1 000 m převýšení seběhu a pak cca 1 350 m převýšení výstupu spolu s lezením ... Karel na mne bude snad čekat pod výstupem, tak hurá na to, ať to do tmy stihneme :-)))