Ikar-Cisa eaws UIAGM Česká asociace horských vůdců

Kalendář akcí, info, fotogalerie - Fotogalerie

Novinky Kalendář akcí Naplánované akce Fotogalerie Ohlednutí za sezónou Fotografická a literární soutěž Alpy4000

31. 08. 2013 - 01. 09. 2013

MATTERHORN, IVO 2013 - 4X MATTERHORN + 2X MONT BLANC ZA 6 DNÍ :-)))

Výstup na Matterhorn má své kouzlo :-) Láká mnoho z vás a Ivovi se splnil jeho sen ...

S Ivem jsem byl domluvený již z léta. S termínem to bylo špatné. Měl jsem toho nyní moc ... Domluvili jsme se, že uvidíme, jak vše klapne a když tak se do toho v sobotu a v neděli pustíme ...

Zuzka s Honzíkem a pejskama by se pak s Ivem měli vrátit domů do Čech. Bylo to tedy pro mne takový smutný, protože já jsem tam pak měl zůstat dál a jít ještě několikrát na vrchol s dalšími zájemci ... Samotný výstup s Ivem ale stál za to :-)))

Celý týden byl pak pro mne celkem drsný: šel jsem celkem 4x na Matterhorn ve čtyřech dnech (z toho jednou jsem ještě musel přeběhnout do Itálie, kvůli kompletními traverzu Matterhornu) a pak hned na to 2x na Mont Blanc za dva dny ...

Po rozloučení s mojí milovanou rodinou vyrážíme v sobotu odpoledne do Zermattu, lanovkou na Schwarzsee a pak už v poklidu na chatu. Užíváme si pohodový večer na chatě. Ráno vyrážíme v klídku a snažíme se jít vlastním tempem. Dokonce dovoluji i několik pauziček na pití :-)) Na vrchol dorážíme v 8.53. Parádní den, skvělé výhledy a tak si dojdeme ještě k italskému kříži. Směrem dolu nám to také celkem jde a tak předbíháme skoro všechny, které dojdeme :-) Na pevnou zem dosedneme ve 13.10 a tak máme moře času na lanovku. Byl to úžasný výstup za naprosto ideálních podmínek a s naprosto ideálním spolulezcem :-)